Translate

9/14/2013

Pumpkin, Chicken, Broccoli with Cream Sauce カボチャとチキンとブロッコリーのクリーム煮

The New York Fashion Week is finally over!  This season, I went to 62 shows and presentations as well as some other coverage.  I am still very exhausted, but I went to the local green market this morning!  It was 52 degree F this morning!  It was so cold!  Therefore, when I saw watermelons and pumpkins, I did not feel like I wanted watermelons and I bought a pumpkin which was labeled as Black Forest Squash. 
ニューヨークファッションウイークがやっと終わりました!今シーズンは62のショーとプレゼンテーション、そしていくつか別の取材もありました。まだかなり疲れているのですが、今朝、地元のグリーンマーケットに行きましたよ~!今朝の気温は摂氏11度。かなり寒かったです!なので、スイカとカボチャが売っていたのを見て、スイカの気分にはなれず、ブラックフォーレストスクワッシュという名前で売られていたカボチャを買ってきました。
Pumpkins have lots of beauty benefits.  Pumpkins are rich in beta-carotene; in another word, they are rich in antioxidants.  They also contain lots of Vitamin E as well, therefore, we can expect powerful antioxidant effect from pumpkins!  As I am still very tired, I prepared one dish which would be good enough for me to feel full.  I cooked pumpkins with protein-rich chicken breast, Vitamin-C rich broccoli in cream sauce and then put chopped almonds on the top.  Almonds are rich in Vitamin-E as well.  During the Fashion Week, I slept only for four hours or so each night so my skin looks very tired.  I hope this dish would be helpful for my skin to recover!
カボチャはたくさんの美容効果をもっています。カボチャはベータカロテンが豊富。言い換えれば、抗酸化パワーが強いということです。ビタミンEもたくさん含んでいるので、カボチャからはパワフルな抗酸化作用が期待できますね!私はまだとても疲れているので、1皿だけでおなかがいっぱいになる料理を用意しました。カボチャをたんぱく質が豊富な鶏の胸肉とビタミンCが豊富なブロッコリーと共にクリーム煮にして、刻んだアーモンドをトッピングしました。アーモンドもビタミンEが豊富なんですよ。ファッションウイークの最中は毎晩4時間くらいしか寝られなかったので、肌はかなり疲れています。このお料理が肌のリカバリーにも役立ちますように!
 
 



No comments:

Post a Comment