Translate

12/04/2013

Herbed Chicken Cutlets with Beet Risotto and Roasted Brussels Sprouts

Tonight, I prepared herbed chicken cutlets.  I cut a chicken breast width-wise at the long side but did not cut all the way through, and then inserted chopped rosemary and goat cheese inside of the chicken breast.  I mixed chopped parsley in bread crumbs.  When I cut the cutlet into a half, nice herbal aroma came out from the chicken!  I put roasted small Brussels sprouts on the beet risotto. 
今晩は、ハーブを使ったチキンカツレツを用意しました。鶏の胸肉の厚み半分のところ、途中まで切り込みを入れ、中に刻んだローズマリーとゴートチーズを挟み込みました。パン粉には、刻んだパセリを混ぜました。カツレツを半分に切ったら、とってもいいハーブの香りが漂ってきましたよ!ローストした小さな芽キャベツは、ビーツのリゾットの上にのせました。
I also prepared this salad.  This was very simple but so delicious!  Tomato, avocado, persimmon, cucumber and dried fig were included.  The taste was something I would like to repeat many times!
サラダも用意しました。とってもシンプルなんですが、とってもおいしかったです!トマト、アボカド、柿、キュウリ、乾燥イチジクが入っています。何度でもリピートしたいと思う味でした!

No comments:

Post a Comment