Translate

5/17/2015

Finger Foods for HappyDoll Spring Cleaning Party ハッピードールの春のクリーニングパーティ用フィンガーフード

Hello, everyone!  Today was the HappyDoll Spring Cleaning Party, and I prepared four finger foods for the event!  They were purple potato and red lentil finger food, Spanish omelet with rosemary, Indian spiced banana bread, and zucchini bread.  Everyone said, "delicious!" and the plates got empty so fast!  Well, I made generous amount of the each food, and I was replenishing quite often!
皆様、こんにちは!今日はハッピードールの春のクリーニングパーティがあり、このイベント用に4種類のフィンガーフードをご用意させていただきました!パープルポテトとレッドレンティルのフィンガーフード、ローズマリー入りスパニッシュオムレツ、インドのスパイスをきかせたバナナブレッド、そしてズッキーニブレッドです。皆さん「美味しい!」とおっしゃってくださり、お皿はすぐにからっぽに!でもそれぞれ結構つくってきましたので、私はちょくちょく補充してました!
This lady on the left is Ms. Nozomi Terao, the founder of HappyDoll.  Nozomi is a very energized, intelligent lady with a big warm heart!
この左側の女性が、ハッピードールの創業者の寺尾のぞみさんです。とってもエネルギッシュで知的で暖かく心の広い女性です!

This is a fun and wonderful charity event; this would be a good opportunity for you to clean up your closet and then if you see something you like, you could get them for free!  All the money you need to spend is $25.00 for the admission and that is tax deductible!  Regarding HappyDoll, please check here
これ、楽しくってとても素晴らしいチャリティーイベントなんですよ。クローゼットの不要なものを片付けるいい機会になりますし、気に入ったものがあればタダでいただけるのです!使うお金は入場料の25ドルのみで、それは税控除の対象となります!ハッピードールについては、こちらをご覧くださいね。
These are some examples of the dolls.  Nozomi introduced the new version of the doll, and it looked very good!
こちらがお人形のサンプルです。のぞみさん、人形の新バージョンを紹介したのですが、なかなかいい感じでした!
There was a time when Ms. Mai Mukaida from Lalitpur explained how her skincare products made in Nepal have supported women who have been victimized for being sold in Nepal. 
ラリトプールの向田麻衣さんが、ネパールでつくられている彼女のスキンケア商品がネパールで人身売買の犠牲になっている女性たちをサポートしていることを説明された時間もありました。
These are what I got!  An All-Clad pan, two t-shirts, a set of eight toothbrushes, and a hair accessory!  I am so happy that everyone was very pleased with my foods and I brought these stuff to home!  Thank you, Nozomi! 
こちらが私の戦利品です!オールクラッドのお鍋、Tシャツ2枚、歯ブラシ8本セット、そしてヘアアクセサリー!皆さんに私のお料理を喜んでいただけて、こんなお土産もいただいて帰ることができて幸せ!のぞみさん、ありがとうございました!
By the way, the eggs I used for today's foods were from Stone Barns Center for Food and Agriculture in Tarry Town.  I bought them yesterday!  They are certainly different from regular eggs in supermarkets.
ところで、今日のお料理に使った卵は、タリータウンのストーンバーンズセンター・フォー・フード&アグリカルチャーのものです。昨日買いました!確かに、スーパーの普通の卵とは違いますね。
As it is getting warmer, seating area was set right outside of the gift shop!  It looked very comfortable!
暖かくなってきたので、ギフトショップのすぐ外にはシーティングエリアができていました!とっても気持ちよさそう!
The bouquets were available at the entrance of the gift shop.  They were very beautiful!
ギフトショップの入り口ではブーケが売られていました。すご~くきれいでした!
I saw pretty sheep and sheep dog, too!  It was a very nice day and that was very good!
可愛い羊さんたちと牧羊犬も見てきました!お天気のいい日に行けてラッキーでした!
 

#‎美容食‬ #beautyfood #NewYork #HappyDoll #egg

No comments:

Post a Comment