Translate

9/07/2015

Roasted and Chilled Bell Pepper Salad ローストしたピーマンの冷製サラダ

Hello, everyone.  For those of you who live in the U.S.A., I hope you have had a nice Labor Day Weekend.  New York Fashion Week is approaching, and I am getting busy!  Before the Fashion Week starts, I need to clean up my refrigerator as much as I can.  I had various colors of bell peppers and I roasted all of them to make this salad.  The dressing contains chopped olive and garlic and some other ingredients.  I put them together with some parsley on the place, and then chilled the salad in refrigerator for two to three hours.  This turned to be pretty good!  Colorful bell peppers are rich in vitamin C and E as well as B-6 which helps digestive system.  Parsley is high in vitamin C, A, iron, and potassium. 
皆様、こんにちは。アメリカにお住まいの方々は、素敵なレイバーデーウイークエンドをお過ごしになられましたでしょうか?ニューヨークファッションウイークが近づいているので、私も忙しくなってきました!ファッションウイークが始まる前に、冷蔵庫の中のものもできるだけ片付けておかないと。いろいろな色のピーマンがあったので、それを全部ローストしてサラダをつくりました。ドレッシングには刻んだオリーブとニンニク、その他いろいろな調味料を入れました。これをパセリと共にお皿に盛り、冷蔵庫で2~3時間冷やしました。なかなか美味しかったです!カラフルなピーマンはビタミンCとE、そして消化を手助けするビタミンB-6が豊富です。パセリはビタミンCとA、鉄、カリウムが豊富です。
#‎美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #bellpepper #summer #salad
 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment