Translate

7/31/2016

Artichoke  アーティチョーク

Hello, everyone!  Believe it or not, its time consuming to cook and eat artichokes, therefore I rarely buy them.  I therefore look to eat artichokes when its prepared in a restaurant, but then I often find they are already sold out!  Yesterday, I had a chance to stop by the Union Square Farmer's Market yesterday, and found these small artichokes!  They look very different from artichokes in regular supermarket!  They looked very good, so I bought some.  One pound of artichokes cost five dollars.  According to this article. artichokes provide greater antioxidant benefits than many other foods.  Artichoke is especially rich in vitamin C.
皆様、こんにちは!アーティチョークは、調理するのも食べるのも時間がかかるので、私はめったに買いません。代わりに、レストランのメニューでアーティチョークを見つけて美味しそうなときはオーダーするようにしています。でもよく、もう売り切れってことがあるんですよね!昨日はユニオンスクエアのファーマーズマーケットに立ち寄る機会があり、こんな小さなアーティチョークを見つけました!普通のスーパーマーケットにあるアーティチョークと全然違いますよね!とても美味しそうだったので、いくつか買ってきました。1ポンド5ドルでした。こちらの記事によりますと、アーティチョークは多くの他の食べ物よりも大きな抗酸化の効果をもたらしてくれるそうです。特にビタミンCが多いのですね。
Today, I cooked the artichokes for dinner.  I simply coated artichokes with salt, black pepper, lemon juice, and olive oil, and grilled them.  As for the dipping sauce, I used yogurt, lemon juice, dill, garlic, and other seasonings.  This sauce matched with artichokes very much, but these artichokes were so tasty and they were delicious without dipping in the sauce.
今日、このアーティチョークをディナー用に調理しました。塩胡椒、レモン汁、オリーブオイルでシンプルにコーティングし、グリル。ソースにはヨーグルト、レモン汁、ディル、ニンニクなどを入れました。このソースはアーティチョークにとてもよくあいましたが、このアーティチョーク、本当に味がしっかりしていたので、ソースなしでも美味しかったです。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #artichoke #vegetarian #vegetables

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment