Translate

7/25/2016

Stuffed Zucchini Flowers with Tomato Sauce スタッフトズッキーニフラワーのトマトソース添え

Hello, everyone!  I have seen zucchini flowers in the local farmers market, and I bought some last Saturday.  A set of four flowers cost just one dollar! 
皆様、こんにちは!地元のファーマーズマーケットでズッキーニの花を見かけるようになっているのですが、先週の土曜日、いくつか買ってきました。4つで1ドルでした!
Today, I made stuffed zucchini flowers for lunch.  It seems that it is common to stuff cheese inside of zucchini flowers but my regular stuffing for this cuisine was Russian eggplant caviar!  Russian eggplant caviar is also known as "baklazhannaya ikra" or "poor man's caviar."  Yet I love this Russian eggplant caviar more than caviar because caviar is too salty to me.  Besides eggplant, I added red bell pepper, onion, salt, black pepper, and organic ketchup.  I also prepared tomato sauce and had them together.  This was so delicious and made me very happy!  As I didn't use cheese, so its vegan!
そして、今日のランチでスタッフトズッキーニフラワーをつくりました。ズッキーニの花の中にチーズを詰めるのがわりと多いようなのですが、私の定番のスタッフィングはロシア風ナスのキャビアです!ロシア風ナスのキャビアは、baklazhannaya ikraとか「貧乏人のキャビア」などとも呼ばれています。でも私にとってはキャビアは塩辛すぎるので、このロシア風ナスのキャビアの方が気に入っています。ナスに加えて、赤ピーマン、玉ねぎ、塩、黒胡椒、オーガニックのケチャップも入れました。トマトソースも用意し、一緒にいただきました。とっても美味しくて幸せな気持ちになりました!チーズを使わないので、これ、ビーガンですよ!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #zucchiniflower #russianeggplantcaviar #vegan #vegetarian #vegetable #summer

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment