Translate

10/31/2013

Sweet Potato スイートポテト

A sweet potato is another typical fall vegetable and I see them a lot in green markets now.  Sweet potatoes are rich in Vitamin A and Vitamin A is known to be essential for healthy skin and eyes. 
スイートポテトも秋らしい野菜で、今、グリーンマーケットでたくさん見かけます。スイートポテトはビタミンAが豊富で、ビタミンAは肌と目の健康のために重要ということで知られています。
The other day, I roasted sweet potatoes and then marinated them with balsamic vinegar, and mixed them into a kale salad.  I also added avocados, grape tomatoes, green apples, walnuts, and goat cheese.  To me, goat cheese is essential in order to make the taste of this kale salad great!  I had this for breakfast and I became full without breads or any other food!  It was so delicious!
先日、私はスイートポテトをローストして、バルサミコビネガーでマリネし、それをケールのサラダに混ぜました。アボカド、グレープトマト、グリーンアップル、胡桃、ゴートチーズも入れました。私にとっては、このケールサラダをおいしくする上でゴートチーズは必須です!これを朝食としていただき、パンその他何も食べなくてもおなかいっぱいになりました!とってもおいしかったです~!
I also made a sweet potato soup.  I put onion, celery, ginger, and apple as well.  This was pretty good, too!
スイートポテトのスープもつくってみました。こちらは玉ねぎ、セロリ、生姜、りんごも入っています。これもなかなかおいしかったです!

No comments:

Post a Comment