Translate

11/22/2014

Creamy Seafood Risotto クリーミーなシーフードリゾット

Hello, everyone!  I have a recipe of seafood with saffron cream sauce which has been very popular.  Whenever I make it, people say "incredible!"  Today, I arranged the recipe and made creamy seafood risotto.  It was just amazing!  This turned to be my new favorite!
皆様、こんにちは!私には、とっても人気のあるシーフードのサフランクリームソース煮のレシピがあります。いつどこでつくっても「絶品!」と言っていただいています。今日、そのレシピをアレンジして、クリーミーなシーフードリゾットをつくってみました!とっても美味しかったです!私の新しいお気に入りになりました!
As for seafood, I used scallop and squid I bought in the local green market this morning.  I was able to cook very tender seafood!  In terms of vegetable, I put garlic, shallot, red bell pepper, and rosemary.  Saffron is in it, too!  This was really good!
シーフードは、今朝地元のグリーンマーケットで買ってきたホタテとイカを使いました。とっても柔らかく調理することに成功!野菜はニンニク、シャロッツ、赤ピーマン、ローズマリーが入っています。サフランも入ってますよ!これ、ホントに美味しかったです!
Today was the last day of the outdoor greenmarket in this area.  It was 27 degrees Fahrenheit when I was there around 8:30 to 9:00 a.m., and it was really cold!
今日は、この界隈では屋外のグリーンマーケットの最終日でした。私がいた朝8時半から9時くらいは摂氏マイナス3度で、とっても寒かったです!
There were many flowers that resembled the colors of fall as well!  But in terms of weather, winter has come already!
秋色のお花もたくさんありました!でも気候はもうすっかり冬です!



No comments:

Post a Comment