Translate

11/04/2014

Miso Marinated and Grilled Salmon サーモンの味噌漬け焼き

Hello, everyone!  Today, when I was exchanging comments with my friend in Facebook, we talked about miso marinated and grilled salmon.  Then I realized that I made that the other day and took pictures, but I have not introduced it in my blog.  It looks delicious in the picture, therefore let me show this to you!
皆様、こんにちは!今日、お友達とフェイスブックでコメントをやりとりしていたとき、サーモンの味噌漬け焼きの話が出ました。そして、先日私はそれをつくり、写真も撮ったのに、ブログで紹介していなかったことを思い出しました!美味しそうに撮れたので、ご紹介させてくださいね!
As for miso, I used "saikyo miso" which is white miso from Kyoto.  The salmon is my favorite Scottish salmon!  I put carrots and daikon leaves on the side.  The vegetables are both from green market!  It was so delicious!  This picture makes me want to make this again!
味噌は西京味噌(京都の白味噌)を使いました。サーモンは、私のお気に入りのスコットランド産のサーモンです!ニンジンと大根の葉っぱを添えました。お野菜はどちらもグリーンマーケットで買ったものです!とっても美味しかったです!この写真見ているうちに、またつくりたくなってきました!

#ilovefood #foodmatters #youarewhatyoueat #BWNonWE #美容食

No comments:

Post a Comment