Translate

3/21/2015

Appetizer with Roasted Vegetable and Fresh Green Leaves ローストした野菜と生の葉野菜のアペタイザー

Hello everyone.  We had snow yesterday, and it was like this this morning!  It's March 21st!
皆様、こんにちは。昨日は雪で、今朝はこんな感じでした!もう3月21日だというのにね!
And little before noon, the blue sky finally came out!  The soft blue color was really beautiful!
そしてお昼ちょっと前にやっと青空が出てきました!この柔らかいブルーの色、本当に美しかったです!
Today, I made appetizer with roasted eggplant and red bell pepper as well as fresh green leaves.  I also put cashew paste and my own dressing.  This was really delicious!  I think this would be good especially for summer!  I have done similar dishes with roasted vegetables and cheese, but this combination of roasted and fresh vegetables was good, too!  This is also good for people who want nondairy foods. 
今日はローストしたナスと赤ピーマン、そして生の葉野菜を使ったアペタイザーをつくってみました。カシューナッツのペーストと自家製ドレッシングもかけました。これ、とっても美味しかったです!特に夏に良さそう!と思いました。ローストした野菜とチーズを使って似たようなお料理をつくったことはあるのですが、このローストした野菜と生野菜のコンビネーションもなかなか良かったです!乳製品をとりたくない方にもこれ、いいですね。
 ‪#‎美容食‬ #vegetable #vegetarian #nondairy
 



No comments:

Post a Comment