Translate

3/17/2015

Enzyme Syrup Class by Mayumi Tsutai at NY Shikibukai NY式部会で蔦井まゆみさんの酵素シロップクラス

Hello, everyone.  Today, I attended the enzyme juice class by Mayumi Tsutai at NY Shikibukai.  I attended Mayumi's walking class last year, which was one of the top five things I was glad I did last year!  Enzyme is the important part of my beauty foods, therefore I joined the class today!  The fruits used today were kiwi, lemon, and blueberry!
皆様、こんにちは。今日は、NY式部会で行われた蔦井まゆみさんの酵素ジュースのクラスに参加してきました。私は昨年、まゆみさんのウォーキングのクラスに参加したのですが、それは私が去年やってよかったベスト5に入ったほど良かったです!酵素は私の美容食の重要な要素ですので、今日のクラスに参加させていただきました!今日使われたフルーツはキーウィとレモンとブルーベリーでした!
She is Mayumi!  Mayumi has very nice smile, and she taught us how to make enzyme juice as well as the benefits we can get from the juice very precisely.  I asked many questions!
こちらがまゆみさんです!まゆみさんはとても笑顔が素敵な方で、酵素ジュースの作り方とこのジュースから得られる効能についてとても詳細に教えてくださいました。私、たくさん質問しちゃいました!
This is the juice we received to take out.  It has very bright red!  It was delicious, and we could use this juice for many different things.  I may want to add ginger.  I look forward to making and drinking my juice!
こちらが、お持ち帰り用にいただいたジュースです。とても明るい赤ですよね!美味しかったですし、このジュース、いろいろなことに使えるのです。私は生姜を加えたいかも。自分のジュースをつくって飲むのが楽しみです!
 ‪#‎美容食‬ #fruits #enzymejuice

No comments:

Post a Comment