Translate

3/06/2015

Persimmon and Avocado 柿とアボカド

Hello, everyone.  It was snowing heavily yesterday, but it turned to be a beautiful day today!  It was still cold but therefore, the color of the sky was gorgeous blue, and the contrast of snow white and blue sky was really beautiful!
皆様、こんにちは。昨日は大雪でしたが、今日はとてもいいお天気になりました!まだ寒いのですが、だからこそ、空の色が素晴らしいブルーで、雪の白と空の青のコントラストが本当にきれいでした!
It is supposed to be getting warmer from Sunday.  Spring will be coming finally.  That is good as it was a very cold winter here, but there are some vegetables and fruits I am going to miss, and persimmon would be one of them.  Persimmon is very rich in vitamin C and I put persimmon together with other fruits today.  I think avocado especially works well with persimmon.  Avocado is very rich in vitamin E!  Here, I put them together with pomegranates as well as prosciutto.
日曜日から暖かくなってくるようです。やっと春がきます。こちらはこの冬とても寒かったので、それはいいのですが、名残惜しい野菜やフルーツもいくつかあって、柿はその1つです。柿はビタミンCがとっても豊富で、今日は柿を他のフルーツと共に盛り付けてみました。私は特に、アボカドが柿とよくあうと思います。アボカドはビタミンEがとっても豊富!ここでは、ザクロと生ハムも一緒に盛り付けてみました。
Here, I put them together with grapefruits and pomegranates!  I loved both of them!
こちらは、グレープフルーツとザクロと共に盛り付けてみました。どちらも美味しかったです!

 ‪#‎美容食‬ #fruits

No comments:

Post a Comment