Translate

3/18/2024

French YOSHIKOlicious Beauty Cooking Class フレンチのYOSHIKOlicious Beauty Cooking Class

Hi, everyone! I did my beauty food cooking class, YOSHIKOlicious Beauty Cooking Class on Sunday. I do my cooking class when I receive a request. This time, I received a request to teach my ultimately fast-cooking bouillabaisse. I also teach my vegan tartar sauce which can be added for the bouillabaisse as well as the roast vegetable which I was inspired by a French restaurant in Atlanta many years ago. 皆様、こんにちは!日曜日は私の美容食のお料理教室、YOSHIKOlicious Beauty Cooking Classを開催しました。お料理教室はリクエストいただいたらやるようにしています。今回は、私の究極時短のブイヤベースのつくりかたを教えてほしいとのリクエストをいただきました。ブイヤベースと一緒に食べるビーガンのタルタルソース、そして昔アトランタのフレンチレストランで食べてインスパイアされたローストベジタブルをお教えいたしました。
Finally time to eat! Cheers! 試食タイム!乾杯!
The roast vegetable was formed with cercle. Everyone said "so delicious!" セルクル仕立てのローストベジタブル。皆さんから、「おいしい~」の声があがりました!
Bouillabaisse. My recipe focuses on time saving yet great taste! Everyone totally agreed with that! ブイヤベースです。私のレシピは時短と美味しさに焦点をあてています。皆さん、完璧に同意してくださいました!
I wanted to serve small sweats for this cooking class from Yoshie san, therefore I asked her to make cannele. I had had her cannele before, and it was amazing. People really loved her cannele too! このお料理教室でも、由恵さんによる小さなスイーツをお出ししたいと思い、由恵さんにカヌレをお願いしました。彼女のカヌレ、以前食べたことがあるんですが、もう絶品なんです。皆さんもとっても気に入ってくださいました!
Thank you for participating! ご参加ありがとうございました!
Please follow my Instargram! 日本語のニュースレターを別途しております。英語では伝えきれないことをお伝えする他、お料理教室やお食事会などのお知らせもニュースレターでお知らせしています。 yoshiko*yoshikoliciousbeauty.com(*を@に変えてください)までお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします。インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。 集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment