Translate

8/14/2024

Southeast Asian Food YOSHIKOlicious Beauty Cooking Class 東南アジア料理のYOSHIKOlicious Beauty Cooking Class

Hello, everyone! I did my beauty food cooking class, YOSHIKOliciious Beauty Cooking Class on Sunday. Many people attended, and I was so happy! 皆様こんにちは!日曜日に、私の美容食のお食事会、YOSHIKOliciious Beauty Cooking Classを開催しました。多くの方が参加してくださり、嬉しかったです!
Yam Nua Yang which is Thailand spicy salad with beef seemed to be particularly popular. One person made this on the same day after the class, and another person made this on the next day! They both told me that their friends who had this loved it! タイのスパイシーな牛肉入りサラダのヤムヌアが、特に人気が高かったようです。お1人はクラスの後同じ日につくられ、もう1人の方は次の日に早速つくられたとのこと!お2人共、大好評だったと教えてくださいました。
This is my original, squid and tomato non-oil salad. これは私が考えたオリジナル、イカとトマトのノンオイルサラダです。
Mussels with coconut milk curry sauce. The white bowl was by wakana_ceramic. Please check her Instagram. ムール貝のココナッツミルクカレーソース煮。白い器はwakana_ceramicによるもの。彼女のインスタチェックしてみてくださいね。
Chicken sate. The dish was also by wakana_ceramic. チキンサテ。このお皿もwakana_ceramicによるものです。
Many people took pictures of the dishes as well as me during the class! Thank you so much! たくさんの方が料理の写真とクラス中の私の写真を撮っていてくださいました!ありがとうございました!
Thank you very much for coming! ご参加ありがとうございました!
Please follow my Instargram! 日本語のニュースレターを別途しております。英語では伝えきれないことをお伝えする他、お料理教室やお食事会などのお知らせもニュースレターでお知らせしています。 yoshiko*yoshikoliciousbeauty.com(*を@に変えてください)までお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします。インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。 集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment