Translate

12/01/2017

Mussels in Coconut Milk Curry Sauce ムール貝のココナッツミルクカレーソース煮

Hello, everyone!  I had mussels in coconut milk curry sauce for lunch today.  It was so delicious!  Mussels are easy to deal with.  It takes very short time to open the shells.  I took the meat out from the shells except three mussels and used the three for the decoration.  This sauce includes garlic and scallion, and I used chopped parsley and paprika for topping.  It turned out to be very pretty!
皆様、こんにちは!今日のランチで、ムール貝のここなっるみるくかレーソース煮をつくりました。とっても美味しかったです!ムール貝は扱いが楽。貝殻もすぐに開きます。3つ以外は中身を取り出し、その3つをデコレーションに使いました。ソースにはニンニクと細ネギが含まれていて、刻んだパセリとパプリカをトッピングに使いました。見た目、とてもきれいになりました!
#美容食‬ #beautyfood #mussel #coconutmilk #curry #seafood


Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment