Translate

8/11/2021

August Food Shopping Tour 8月の食材ショッピングツアー

Hello, everyone. I did my food shopping tour last Saturday. I have been doing this when I received a request. It starts with the farmers market in Union Square. 皆様、こんにちは。先週土曜日に、食材ショッピングツアーを開催しました。これは、リクエストいただいた時に行っています。ユニオンスクエアのファーマーズマーケットからスタートします。
It is now a season of peach! 今は、桃がシーズン!
Basils are huge! We can see this size in summer only. バジル、大きい!このサイズが見られるのは、夏ならではですね。
After the farmers market, we moved to NoLita, and then walked around Little Italy and China Town as well. ファーマーズマーケットの後はノリータに移動し、リトルイタリーとチャイナタウンも歩き回りました。
Thank you very much for participating. It was not too hot day, and that was great. I later received many positive comments from the participants. ご参加ありがとうございました。この日はあまり暑くなく、よかったです。参加者の方々から後で、たくさんのポジティブなご感想をいただきました。
Please follow my Instagram! 日本語のニュースレターを別途しております。英語では伝えきれないことをお伝えする他、お料理教室やお食事会などのお知らせもニュースレターでお知らせしています。 yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします。 インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。 集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment