Translate

7/31/2022

Food Shopping Tour 食材ショッピングツアー

Hello, everyone! I did my food shopping tour yesterday. It was a very hot day, but there were so many different kinds of vegetables and other foods in the farmers market in Union Square. This is the best time of the year to go to the farmers market! The portion of the vegetables was so big and powerful! 皆様、こんにちは!昨日、私の食材ショッピングツアーを開催しました。とても暑い日でしたが、ユニオンスクエアのファーマーズマーケットには実に豊富な野菜その他の食材がいっぱい。ファーマーズマーケットに行くには、1年でベストのシーズンです!山積みの野菜は、迫力満点!
Zucchini flowers are now available! ズッキーニのお花もありました!
Fun time for shopping! 楽しいお買い物タイム!
Many unusual flowers are available too. 珍しいお花もいろいろ売られています。
After the farmers market, I brought the participants to some stores in East Village. After the tour was over, we had a lunch in Ramen Misoya. Everyone ordered yuzu miso cold ramen! It was delicious! ファーマーズマーケットの後は、参加者の方々をイーストビレッジにある数軒にお連れしました。ツアー終了後は、ラーメンみそやでランチ。全員が柚子味噌冷やしラーメンをオーダー!美味しかったです!
Thank you very much for participating! ご参加ありがとうございました!
Last night, one of the participants sent me a picture of food she cooked with the vegetables and other things she bought during the tour! So beautiful and looks delicious! Thank you so much for sending me this picture! その後、参加者のお1人がツアー中にお買いになった野菜その他を使ってつくった料理の写真を送ってくださいました!とってもきれいで美味しそう!写真送ってくださって、ありがとうございました!
Please follow my Instagram! 日本語のニュースレターを別途しております。英語では伝えきれないことをお伝えする他、お料理教室やお食事会などのお知らせもニュースレターでお知らせしています。 yoshiko*yoshikoliciousbeauty.com(*を@に変えてください)までお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします。 インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。 集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment