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2/19/2017

Kohlrabi コールラビ

Hello, everyone!  Kohlrabi is rich in Vitamin C, and it is delicious whether eaten raw or cooked.  I have been trying to find different ways to eat kohlrabi. 
皆様、こんにちは!コールラビはビタミンCが豊富で、生で食べても調理しても美味しい野菜。いろいろな方法でコールラビをいただく食べ方を試しています。
It would be the best to eat them raw in terms of taking the vitamin C as much as possible.  I made salad with kohlrabi mixed with purple carrots as well as chopped peanuts and parsley.  Purple carrot is convenient to add two colors with one vegetable.  Carrot is high in vitamin A and beta-carotene, and the purple skin contains anthocyanin which is powerful anti-oxidant.  As for vinegar, I used apple cider vinegar.  This salad requires to bite well, and biting food many times provides lots of benefits for health and beauty. 
ビタミンCをできるだけ摂取するという意味では、生で食べるのがベストですよね。紫ニンジン、刻んだピーナッツ、パセリとミックスしてサラダをつくりました。紫ニンジンは、1つの野菜で2色加えられるので便利。ニンジンはビタミンAとベータカロテンを豊富に含んでいて、紫の皮は強力な抗酸化パワーをもつアントシアニンを含んでいます。お酢はアップルサイダービネガーを使いました。このサラダはよく噛む必要があり、何回も噛むことは美容と健康に多くの効果をもたらしてくれます。
Yet earing raw vegetables all the time will make your body colder.  I grilled kohlrabi with rosemary, olive oil, salt, and black pepper.  This was delicious, too.  Rosemary is rich in polyphenol, and olive oil is high in vitamin E. 
それでも、いつも生野菜ばかり食べていたら、体が冷えてしまいます。コールラビをローズマリー、オリーブオイル、塩、黒胡椒でグリルしてみました。これも美味しかったです。ローズマリーはポリフェノールを豊富に含み、オリーブオイルはビタミンEを豊富に含んでいます。
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