Translate

11/10/2018

YOSHIKOlicious Beauty Cooking Class in NY Mama Salon NYママサロンでYOSHIKOlicious Beauty Cooking Class

Hello, everyone!  Last week, I had my YOSHIKOlicious Beauty Cooking Class in NY Mama Salon.  Thank you very much for those who attended.  I taught how to make four different Spanish foods.  All of them were very well received.  Some people let me know that they cooked some of these, and their family really loved them!  I am so glad to hear that. 
皆さま、こんにちは!先週、NYママサロンさんで私のYOSHIKOlicious Beauty Cooking Classをさせていただきました。参加してくださった皆様、ありがとうございました。4種類のスペイン料理の作り方をお教えしたのですが、どれも大変好評でした。早速つくって、ご家族に大好評だったとお知らせくださった方もおいでで、嬉しく思っています。
Gazpacho is normally soup for summer, but I wanted to introduce it as it is one of the most typical Spanish foods.  It was unseasonably warm on the day, and it was good timing to have this cold soup. 
ガスパチョは通常、夏のものですが、最も典型的なスペイン料理の1つですので、ご紹介したいと思いました。この日は季節外れに温かく、この冷たいスープをいただくのにいいタイミングとなりました。
My favorite combination for ajillo is chorizo, mushroom, shiitake mushroom, and broccoli.  The oil works well with bread, and I served sliced baguette, and the bread was gone quickly as well.
私のお気に入りのアヒージョの具の組み合わせは、チョリソ、マッシュルーム、シイタケ、そしてブロッコリーです。オイルはパンとよくあうので、スライスしたバゲットを用意し、パンもすぐになくなりました。
As usual, everyone was impressed with the tenderness of this octopus. 
いつものように、皆さん、タコの柔らかさに感激されていました。
The paella would be very useful during the upcoming holiday season!
パエリアは、これからのホリデーシーズンにとっても重宝すると思います!
We had these for lunch.  Some ladies brought their small children.  It is good for them to participate with small children.
これらをランチとしていただきました。小さなお子さん連れで参加されている方々もおいででした。小さいお子さん連れで参加できるの、いいですね。
Again, thank you very much for those who attended! 
改めまして、参加してくださった皆様、ありがとうございました!

Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。

集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

ぐるなびのdressingでは、ニューヨークのレストラン紹介の連載をしております。そちらも是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment