Translate

9/22/2019

Food Shopping Tour 食材ショッピングツアー

Hello, everyone.  I was requested to do a food shopping tour in the farmers market in Union Square as well as in further downtown, and I hosted my first food shopping tour yesterday.  The weather was very beautiful, and it was hot like summer.
皆さま、こんにちは。ユニオンスクエアのファーマーズマーケットとダウンタウンでの食材ショッピングツアーのリクエストをいただき、昨日初めての食材ショッピングツアーを開催しました。お天気はとてもよく、夏のような暑さとなりました。
I introduced my favorite foods and vendors based on my experience.  It is a time for summer vegetables and fall vegetables are mixed together. 
私の経験に基づいて、お勧めの食材やベンダーさんをご紹介しました。今は、夏の野菜と秋の野菜が両方出回っています。
We took pictures at the end of the Union Square tour!  Thank you very much for everyone who participated!
ユニオンスクエア編が終わったところで集合写真!参加してくださった皆様、ありがとうございました!

After Union Square, I took people to several stores in NoLita, Little Italy, and China Town.  People bought chorizo and prosciutto di parma which I recommended.  People discovered many things in my tour and I am very happy with it.
ユニオンスクエアの後は、ノリータ、リトルイタリー、チャイナタウンでいくつかお店を回りました。皆さん、私のお勧めのチョリソと生ハムをお買い上げ。私のツアーで発見がいろいろあったようで、嬉しく思っています。


Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。

集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

ぐるなびのdressingでは、ニューヨークのレストラン紹介の連載をしております。そちらも是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment