Translate

9/29/2019

Food Shopping Tour 食材ショッピングツアー

Hello, everyone!  I hosted food shopping tour yesterday.  This was the second time, and it was very well accepted.  The participants told me that they have come to the farmers market in Union Square but were not sure where and what to purchase.  They enjoyed discovering new places in NoLita, Little Italy, and China Town. 
皆様、こんにちは!昨日、食材ショッピングツアーを開催しました。今回2回目で、とっても好評でした。参加してくださった方々は、ユニオンスクエアのファーマーズマーケットに来ていたけど、どこで何を買ったらいいか、よくわからなかったとのこと。ノリータ、リトルイタリー、チャイナタウンでの発見も楽しんでいらっしゃいました。
There are vegetables which are usually not available in Japan, and I explained the taste as well as how to use them.
日本ではあまり見かけない野菜がいくつかあり、使い方や味をご説明させていただきました。

We took this picture before we left the Union Square, and then headed to NoLita.
ユニオンスクエアを出る前にこちらの写真を撮り、ノリータに向かいました。
My favorite store in Little Italy turned out to be everyone's favorite store!  Thank you very much again for those who participated.
リトルイタリーにある私のお気に入りのお店は、みんなのお気に入りの店になりました!改めて、参加してくださった皆様、ありがとうございました。

Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。

集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

ぐるなびのdressingでは、ニューヨークのレストラン紹介の連載をしております。そちらも是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment