Translate

12/27/2015

Quiche for Christmas Morning クリスマスの朝のためのキッシュ

Hello, everyone.  How was your Christmas?  I wanted to have something special for Christmas morning, therefore I made this quiche!  I used filo dough and I thought shaping it to give the crust a ruffled texture would be nice and it turned out great!  I put grape tomato, broccoli, and potato for the filling.  It was delicious!
皆様、こんにちは。クリスマスはいかがでしたか?私はクリスマスの朝、何かちょっとスペシャルなものがほしいなと思って、こちらのキッシュをつくってみました!キッシュの皮にはフィロドゥを使ったのですが、いびつな形がフリルみたいで、可愛く楽しい感じになりました!フィリングにはグレープトマト、ブロッコリー、ジャガイモを入れました。美味しかったです~

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #quiche #egg #filo #Christmas 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします


No comments:

Post a Comment