Translate

7/02/2017

Quinoa Salad キヌアのサラダ

Hello, everyone!  Like soba salad, quinoa salad is also something we can enjoy by changing vegetables we add.  Quinoa is known to be rich in protein, calcium, iron as well as fiber and low in fat.  In addition to them, what I like about quinoa is that I can store the leftover in freezer after I boil them.  That is very convenient!  Last week, I made two different kinds of quinoa salads.  Here, I added avocado, yellow tomato, black olive, as well as chopped peanuts and parsley.  This was delicious!
皆様、こんにちは!蕎麦サラダ同様、キヌアのサラダも加える野菜次第で変化を楽しめますね。キヌアはたんぱく質、鉄、食物繊維が豊富で、脂肪が少ないことで知られています。それに加えて、私がいいなと思うのは茹でた後に残りを冷凍庫で保存しておけること。これはとっても便利!先週、私は2種類のキヌアのサラダをつくりました。こちらはアボカド、黄色のトマト、黒オリーブ、刻んだピーナッツとパセリが入っています。美味しかったです!
Another one includes purple asparagus, chickpeas, walnuts, goat cheese, and chopped parsley.  This was delicious, too! 
もう1つは紫のアスパラガス、ひよこ豆、胡桃、ゴートチーズ、刻んだパセリを入れました。これも美味でした~♪
 
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #quinoa #salad  


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

 

 
NY在住の皆様へ
826日(土)12-3時にブルックリンのウイリアムズバーグでお料理教室をさせていただくことになりました。メニューは追ってお知らせさせていただきますので、ご興味のおありの方は、是非SAVE THE DATEを宜しくお願いいたします
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment