Translate

3/28/2018

Golden Milk ゴールデンミルク

Hello, everyone!  Do you know "golden milk"?  I didn't know that.  The other day, I went to my favorite tea store, Physical Graffitea in East Village to purchase tea and Ilana, the owner of the store taught me about it.  She gave me the recipe and I tried that this morning.  It was my first time to try this and it was delicious!  According to Ilana, turmeric is not absorbed without black pepper and fat.  The recipe she recommended was 1 flat teaspoon of turmeric, 1/4 teaspoon of black pepper, 1 teaspoon of coconut oil, 1 cup of warm milk, and some honey.  I will make this again!
皆様、こんにちは!「ゴールデンミルク」ってご存知ですか?私は知りませんでした。先日、イーストビレッジにある私のお気に入りのお茶屋さんのフィジカル・グラフィティーにお茶を買いに行ったとき、オーナーのイラーナが教えてくれたんです。作り方を教えてくれて、今朝試してみました。私にとっては初めてのゴールデンミルクでしたが、美味しかったです!イラーナによると、ターメリックは黒コショウと脂肪と一緒でないと体内に吸収されないとか。彼女お勧めのレシピは、すりきり小さじ1杯のターメリック、小さじ4分の1の黒胡椒、小さじ1杯のココナッツオイル、カップ一杯の温かいミルク、そしてはちみつを好みで少し、ということでした。私はまたつくってみたいと思います!
Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment