Translate

5/14/2018

Baked Homemade Oil Sardine ベイクした自家製オイルサーディン

Hello, everyone!  I have been making homemade oil sardine time to time.  I made them again yesterday and stored them in refrigerator.  I was going to eat some of them this morning, but it was chilly this morning.  It was 58 degrees Fahrenheit!  Therefore, I placed the oil sardine in baking dish, and then added chopped tomatoes over the sardine.  I added grated Parmesan cheese and baked that in toaster oven.  After I pulled it out from the toaster oven, I added more Parmesan cheese and then, I finally added chopped parsley on the top.  This was my first experiment, and it was so delicious! 
皆様、こんにちは!私は時々、自家製オイルサーディンをつくります。昨日もつくって、冷蔵庫に保管しておきました。それを今朝食べようとしたのですが、今朝は寒かったんです。摂氏11度!ですので、オイルサーディンをベーキングディッシュに入れて、刻んだトマトをその上にかけました。その上におろしたパルメザンチーズを加え、トースターオーブンで焼いてみました。トースターオーブンから出し、パルメザンチーズをさらに加え、最後に刻んだパセリをのせました。初めての試みでしたが、とっても美味しかったです!
Now, the sun came out, and it is getting warmer!  It was very cold yesterday, and it will be like summer tomorrow!  The weather in New York has been very unstable!
今はお日様が出てきて、暖かくなってきました!昨日はとても寒く、明日は夏のようになるようです。ニューヨークのお天気、とっても不安定です!
Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment