Translate

4/25/2017

Grilled Sardines with Colorful Vegetables イワシのグリル カラフル野菜添え

Hello, everyone!  Do you like sardines?  I love them!  Today, I made this for lunch.  It was very easy and looked pretty.  I simply grilled sardines.  While I was grilling sardines, I cut tomatoes, chopped purple onions and cilantro.  I mixed them and added olive oil, lime juice, soy sauce, salt, and black pepper.  After I placed the grilled sardines on the plate, I poured generous amount of the vegetable mixtures on the sardines.  I added chopped peanuts on the top at the end.  This was delicious and adding peanuts was surprisingly good idea!
皆様、こんにちは!イワシはお好きですか?私は大好き!今日は、こちらをランチでつくりました。とっても簡単で、見た目きれいでした。イワシはシンプルにグリルするだけ。イワシをグリルしている間、トマトを切り、紫たまねぎとパクチーを刻みました。それらを混ぜて、オリーブオイル、ライムの汁、醤油、塩、黒胡椒を加えました。お皿にグリルしたイワシを置いてから、この野菜のミックスをイワシの上にたっぷりかけました。最後に刻んだピーナッツを加えてみました。これ美味しくて、ピーナッツを加えたのが予想以上にいいアイデアでした!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #sardine #tomato #fish    


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment