Translate

2/04/2018

Kohlrabi and Belly Lox Caprese コールラビとベリーロックスのカプレーゼ

Hello, everyone.  Today, I went to Jewish Museum to see the Modigliani exhibition.  It was the final day of the exhibition and it was Sunday, therefore it was quite crowded!  In the basement, there was the Russ and Daughters shop and café.  I there found belly lox.  Smoked salmon and gravlax are commonly available but I don't often find belly lox.  Although I could imagine it would be oily but I wanted to try it, so I bought a half pound of that.
皆様、こんにちは。今日はジューイッシュミュージアムにモディリアーニ展を見に行ってきました。最終日で日曜日でしたので、結構混み混み!地下にはラス&ドーターズのショップとカフェがあり、そこでベリーロックスを見つけました。スモークサーモンやグラブラックスは普通に見かけますが、ベリーロックスはあまり見かけません。オイリーなんだろうなと思いましたが、食べてみたくなり、半ポンド買ってきました。
After I came home, I prepared this kohlrabi and belly lox caprese.  As kohlrabi has light taste, I thought it could be a good combination with belly lox.  Kohlrabi is rich in vitamin C, so it would be the best if we eat that in raw.  This was easy and tasty, and looked good as well.
家に帰って、このコールラビとベリーロックスのカプレーゼを用意してみました。コールラビは淡白な味なので、ベリーロックスとはいい組み合わせになると思いました。コールラビはビタミンCが豊富なので、生で食べるのがベストかと思います。これ、簡単で美味しく、見た目もきれいでした。
#美容食‬ #beautyfood  #kohlrabi #bellylox #caprese


Please follow my Instagram!

ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のニュースレター別途しております。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment