Translate

9/08/2015

Gluten-Free Vegan Lunch with Chickpeas and Chia Seeds ひよこ豆とチアシードでグルテンフリー・ビーガンランチ

Hello, everyone.  Today, I had a leftover of boiled organic chickpeas and I thought about mixing them with chia seeds, and put them together in a food processer.  I added tahini as well.  I then spread that in a frying pan to make a kind of "pancake."  After I put that on a dish, I placed sliced avocado, some tomatoes, and roasted and marinated beets with balsamic vinegar.  This turned out to be a gluten-free vegan lunch!  When I tried it, I poured some avocado oil on it!  This made me full and it was delicious, too!
皆様、こんにちは。今日は、私は水煮したオーガニックのひよこ豆の残りがあったので、それとチアシードを混ぜてみたらどうかしらと思いつきました。フードプロセッサーでミックスし、タヒニ(白ゴマペースト)も加えました。それをフライパンの上に広げて、パンケーキのようなものをつくりました。お皿にのせた後、スライスしたアボカド、トマト、ローストしてバルサミコビネガーでマリネしたビーツをのせてみました。グルテンフリーのビーガンランチの出来上がりです!食べるときは、アボカドオイルを少しかけていただきました。おなかも一杯になるし、美味しかったです!

#‎美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #chickpea #chiaseed #glutenfree #vegan
 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします


No comments:

Post a Comment