Translate

12/13/2016

Colorful Salad with Blue Cheese Dressing カラフルサラダ・ブルーチーズドレッシング添え

Hello, everyone!  I have been so busy, but I was able to spend decent time for cooking yesterday.  I have avoided blue cheese for a long time, yet recently, I had a salad with blue cheese dressing in a restaurant, and I liked it better than I expected.  Therefore, I made blue cheese dressing myself yesterday.  Here, I made colorful salad and added blue cheese dressing.  The salad included celery, purple onion, purple daikon, orange and yellow bell peppers, pear, pistachio, and few more.  I like the festive looking of this salad.
皆様、こんにちは!このところ多忙を極めていたのですが、昨日やっと料理をする時間をとることができました。私、ブルーチーズは長いこと避けてきたのですが、最近あるレストランでブルーチーズのドレッシングのついたサラダをいただき、思ったより美味しいと感じました。そこで昨日、自分でブルーチーズのドレッシングをつくってみました。こちらは、カラフルなサラダにブルーチーズのドレッシングを加えたものです。サラダはセロリ、紫オニオン、紫の大根、オレンジと黄色のピーマン、洋梨、ピスタチオ、その他まだいくつか入っています。このサラダの華やかな見た目が気に入っています。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #salad #bluecheese #dressing

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment