Translate

11/25/2023

2023 Thanksgiving YOSHIKOlicious Beauty Kitchen 2023年Thanksgiving YOSHIKOlicious Beauty Kitchen

Hello, everyone! How's your Thanksgiving? I held my beautyfood social dining, YOSHIKOlicous Beauty Kitchen on Thanksgiving Day. I bought flowers in the farmers market in Union Square. 皆様こんにちは!サンクスギビングはいかがでしたでしょうか?私はサンクスギビングデーに私の美容食のお食事会、YOSHIKOlicous Beauty Kitchenを開催しました。お花はユニオンスクエアのファーマーズマーケットで買いました。
Cheers! 乾杯!
I started with butternut squash soup. I added celery, apple, and onion, and used sunchoke chips for the topping. People were very impressed with that I didn't use any kind of bouillon and only used salt, pepper, and bay leaves. People also loved my idea of using sunchoke chips on the top. まずはバターナッツかぼちゃのスープでスタート。セロリ、リンゴ、玉ねぎも加え、菊芋のチップスをトッピングに使いました。皆さん、私がブイヨンの類を一切使わず、塩胡椒とベイリーフしか使わなかったと知ってとても感激されていました。菊芋のチップスをトッピングに使うアイデアも大好評でした。
I prepared six different side dishes! The turkey was 13.5 pounds! I bought an organic turkey in Wholefoods Market and used vegan butter while I was roasting it. It turned out to be surprisingly moist! Everyone loved it! I simpley stuffed lemon, celery leaves, and garlic inside of the turkey. サイドディッシュは6品用意しました!ターキーは13・5ポンド!オー!ガニックの七面鳥をホールフーズで買ってきて、ローストする間ビーガンバターを使いました。驚くくらいしっとり仕上がって、皆さん大満足!ターキーのお腹の詰め物はシンプルにレモン、セロリの葉、ニンニクのみにしました。
I made cranberry sauce with fresh cranberries from the farmers market in Union Square. クランベリーソースはユニオンスクエアのファーマーズマーケットで買ってきた生のクランベリーを使ってつくりました。
This was my dish. 取り分けたお皿です。
After all, it is thankful to have a Thanksgiving meals with many people. 大勢でサンクスギビングのお食事をいただけるのは、やっぱりありがたいことです。
I don't bake, so I got a vegan pumpkin pie in Whole Foods Market and an apple pie at the farmers market in Union Square. 私はベーキングをしないので、ホールフーズでビーガンのパンプキンパイ、ユニオンスクエアのファーマーズマーケットでアップルパイを買ってお出ししました。
I really felt thankful that we were able to have this special meal together. この特別なお料理を一緒にいただくことができて、本当に感謝しています。
Please follow my Instargram! 日本語のニュースレターを別途しております。英語では伝えきれないことをお伝えする他、お料理教室やお食事会などのお知らせもニュースレターでお知らせしています。 yoshiko*yoshikoliciousbeauty.com(*を@に変えてください)までお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします。インスタグラムでは、ブログではご紹介していないお料理の写真をいろいろ載せております。是非フォローしていただけましたら幸いです。 集英社のOur Ageで、私の美容食を紹介する連載「NY発!美しくなるトリプル美食」が掲載されております!月1回更新の予定です。是非ご覧ください!

No comments:

Post a Comment