Translate

4/10/2017

Rice Casserole with Shrimp White Sauce 海老のドリア

Hello, everyone!  It was warm today, and I felt spring has come!  Tonight, I was in a mood for rice casserole with shrimp white sauce, so I made that for dinner.  This is called "doria" in Japan.  Shrimp contains astaxanthin which is a powerful antioxidant.  I added generous amount of tomato sauce and organic tomato ketchup as well.  This was delicious, and it has been popular in my Instragram as well.
皆様、こんにちは!今日は暖かく、春の訪れを感じられました!今夜は海老のドリアが食べたい気分だったので、ディナーでつくりました。海老は、強力な抗酸化物質のアスタキサンチンを含んでいます。トマトソースとトマトケチャップも結構加えました。美味しくて、インスタグラムでも好評でした。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #shrimp #casserole #rice   


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
ニューヨーク在住の皆様へ

4月15日(土)ブルックリンのウイリアムズバーグでのお料理教室のお申し込み締め切りさせていただきました。
4月24日(月)ウエストチェスターのハリソンでのお料理教室諸事情により、急遽秋に延期させていただくことになりました。

引き続き、どうぞよろしくお願いいたします。
 

No comments:

Post a Comment