Translate

4/30/2017

Today's Breakfast, Lunch, and Dinner 今日の朝昼夕ごはん

Hello, everyone!  Today, I posted breakfast, lunch, and dinner I made to Instagram, and then realized that all of the three are one-dish meal!  When I am busy, yet I want to have variety of nutrition, one-dish meal is very convenient!  So I introduce what I had today.
皆様、こんにちは!今日は朝ごはん、昼ごはん、夕ごはんをつくって、それぞれインスタグラムにのせたのですが、3つ共全部一皿料理だったことに気づきました!忙しいとき、それでいていろいろな栄養素をとりたいとき、一皿料理はとっても便利!ですので、今日何を食べたかご紹介させていただきますね。

I made this hot open sandwich for breakfast.
朝ごはんには、こちらの温かいオープンサンドイッチをつくりました。
I made salad udon with lots of vegetables for lunch.  The green leaves are breakfast radish green.  I bought them in my local farmers market yesterday.
ランチは野菜がいっぱいのサラダうどん。緑の葉っぱはブレックファーストラディッシュの葉っぱです。昨日、地元のファーマーズマーケットで買いました。
This was my dinner.  I mixed cilantro into "aji no namerou" which is authentic Japanese bluefish tartare with miso.  And then, I put them on brown rice in the bowl.  I also like that it is easy to clean up when we have one-dish meal!
こちらがディナーです。あじのなめろうにパクチーをミックス。それを丼によそった玄米の上にのせてみました。一品料理は後片付けも楽でいいですね!
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #onedishmeal


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment