Translate

4/11/2014

Chicken Milanese with Avocado and Tomato Sauce アボカドとトマトのソースつきミラノ風チキンカツレツ

Hello, everyone!  It got very warm in New York today.  Finally spring has come!  During the winter, even with my beauty food, it was not easy to maintain my weight.  I guess we tend to gain weight little bit in winter.  But as soon as it got warm, I no longer have difficulty to maintain my weight.  This morning, my weight was another record number despite of that I had pasta and chicken for dinner yesterday!  Now my weight is same to the one when I was in my early 20's!
みなさま、こんにちは!ニューヨークは今日、とても暖かかったです。やっと春がやってきました!冬の間は、美容食をもってしても、体重をキープするのは楽ではありませんでした。冬はちょっと体重、増えてしまいがちですよね。でも暖かくなるや否や、もう体重を維持するのが大変ということはなくなりました。今朝、私の体重は、昨日ディナーでパスタとチキンをいただいたにもかかわらず記録更新!20代初めのときと同じ体重になってきています!

Today, I prepared chicken Milanese with avocado and tomato sauce!  The colors of avocado and tomato look pretty, don't they?  I put chopped rosemary as well as salt and black pepper on the chicken.  This is my favorite chicken dish!  I tried not to cook the chicken breast too long and it turned to be very juicy!  It was delicious!
今日は、アボカドとトマトのソースつきミラノ風チキンカツレツをつくりました!アボカドとトマトの色がきれいでしょ?チキンには塩と黒胡椒の他、刻んだローズマリーをつけています。これ、私のお気に入りのチキン料理です!胸肉は火を通しすぎないようにして、とてもジューシーに仕上げることができました!美味しかったです!
 
 
 
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
ここでNY在住の皆様にお知らせがあります。

4月18日のこちらのイベントまであと1週間になりました!私はディナーを承っております。式部会を主宰されていらっしゃいます青木理恵さんはとても素敵な女性ですが、理恵さんいわく、「清水彰子先生は、人間性、実力、美しさ・・・3拍子揃ったスゴイオラの持ち主です。」とのことで、お目にかかれますこと、今から楽しみにしております。参加される皆様に喜んでいただけるお料理を心をこめてご用意させていただきます!皆様のお越しをお待ちしております!


No comments:

Post a Comment