Translate

8/23/2015

Wild Rice Salad with Edamame 枝豆入りワイルドライスサラダ

Hello, everyone.  Tonight, I made wild rice salad for the first time in a long time.  According to this article, wild rice contains twice as much protein as brown rice and it is very rich in antioxidants.  Moreover, wild rice keeps your digestion smooth and helps lower cholesterol, and it contains Vitamin A, C, and E which are all good for skin as well.  I mixed edamame, celery leaves, mint leaves, parsley, lime, pistachio as well as purple onion and black olive.  In short, I used green and purple colors only and it turned out to be very pretty!
皆様、こんにちは。今晩、私は久しぶりにワイルドライスサラダをつくりました。こちらの記事によりますと、ワイルドライスは玄米の2倍のたんぱく質を含み、強い抗酸化作用があるとのこと。さらに、ワイルドライスは消化を助け、コレステロールを低くするのに役立ち、肌に良いビタミンA, C, Eも含んでいます。私は枝豆、セロリの葉っぱ、ミントの葉っぱ、パセリ、ライム、ピスタチオ、そして紫玉ねぎと黒オリーブを混ぜました。つまり、色はグリーンとパープルに限定したのですが、とってもきれいに仕上がりました!
I added vitamin E rich avocado on the side, as well as protein by blow fish which I bought in local green market yesterday!  This was delicious!
ここにビタミンEの豊富なアボカド、そして昨日地元のグリーンマーケットで買ってきたブローフィッシュ(ふぐ)でたんぱく質もプラス!美味しかったです!



#‎美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #wildrice #salad
 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment