Translate

12/07/2015

Avocado Toast with Smoked Salmon スモークサーモンつきアボカドトースト

Hello, everyone.  This weekend, I made avocado toast for brunch.  I put smoked salmon, sliced purple onion, roasted red bell pepper, and pomegranate on the avocado toast, and this turned out to be luxurious avocado toast!  This looked very pretty and was so delicious!  The contrast of red and green would be suitable for Christmas as well!  As for the bread, I used San Francisco sourdough. 
皆様、こんにちは。この週末、私はブランチ用にアボカドトーストをつくりました。アボカドトーストをつくった後、スモークサーモン、スライスした紫たまねぎ、ローストした赤ピーマン、そしてザクロをのせた豪華版アボカドトーストです~♪ 見た目とてもきれいで、味もとっても美味しかったです!赤と緑のコントラストが、クリスマス向きでもありますね!ちなみにパンは、サンフランシスコサワードゥを使いました。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #avocadotoast #smokedsalmon #brunch

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment