Translate

12/23/2015

Herbed Salmon with Curry Flavored Cream Sauce ハーブのせサーモン カレー風味クリームソース添え

Hello, everyone.  It was rainy all day today.  I hope we will have better weather tomorrow and Christmas Day.  I made salmon with cream sauce for dinner tonight.  I mixed parsley, rosemary, sage, and bread crumbs, and then put it all on the salmon.  I added curry powder and turmeric to the cream sauce.  After I poured the sauce and then placed the salmon on the dish, I decorated it with roasted red bell pepper strips.  Lastly, I sprinkled chopped pistachio on the sauce.  This turned out to be very festive salmon dish which is suitable for holiday season!
皆様、こんにちは。今日は1日中雨がふっていました。明日とクリスマスはどうかお天気がよくなりますように。今日のディナーは、サーモンのクリームソース添えをつくりました。パセリ、ローズマリー、セージとパン粉をミックスし、サーモンの上にのせました。クリームソースには、カレー粉とターメリックを加えました。ソースをお皿に注ぎ、サーモンをのせた後、ローストして細長く切った赤ピーマンを上に飾ってみました。最後に、砕いたピスタチオをソースの上にぱらぱらっとかけました。ホリデーシーズンにふさわしい、華やかなサーモンのお料理になりました!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #salmon #herb #creamsauce #Christmas 

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment