Translate

12/21/2015

Brussels Sprouts Caesar Salad 芽キャベツのシーザーサラダ

Hello, everyone.  I was invited to my friend's Christmas party on Saturday.  I was asked to bring one dish and I made Brussels sprouts Caesar salad! 
皆様、こんにちは。土曜日は、友人宅でのクリスマスパーティーにおよばれ。1品ご依頼されており、芽キャベツのシーザーサラダをつくりました!
The hostess of this party is my friend, AK who is successful singer-song-writer.  Thank you very much, AK san for the nice Christmas party every year!
このパーティを開催してくださったのは、シンガーソングライターとしてご活躍のお友達、AKさんです。AKさん、毎年、素敵なクリスマスパーティー、ありがとうございます!
AK loves cooking as well, and she cooked all of these foods except my salad!  Isn't this great???  Spectacular!
AKさんもお料理が大好きで、私のサラダ以外はすべてAKさんが料理されたんですよ!凄いですよね???壮観!
These pretty cookies and cakes are made by Ms. Yoshiko Tsuda who is the sugar artist.  They are not only cute, but very tasty, too!
こちらの可愛いクッキーとケーキは、シュガーアーティストの津田能子さんがつくられました。可愛いだけでなく、味もとっても美味しいのです!
 
The lady who is lighting candles is Ms. Tsuda.  I am always amazed with her cute and delicious sweets!  Thank you very much!
ロウソクに火をつけていらっしゃる方が津田さんです。可愛くて美味しいスイーツ、いつも素晴らしく感動してしまいます!ありがとうございました!
We celebrated AK's birthday, too!
AKさんのお誕生日もみんなでお祝いしました!
My Brussels sprouts Caesar salad was very popular and it was gone very quickly despite of that I made a lot.  I did not eat my salad so that I could save them for other guests.  The last small portion went to Ms. Hideko Colton who just published her first cooking book!  Congratulations, Hideko san for publishing your first book!  I am glad that Hideko san had an opportunity to eat my salad! 
私の芽キャベツのシーザーサラダは大人気で、たくさんつくってきたのですが、すごい勢いでなくなっていきました。皆さんに食べていただきたくて、私は遠慮して食べなかったほど。最後の1人分は、初の料理本を出版されたばかりのひでこコルトンさんに!ひでこさん、初めての料理本の出版おめでとうございます!ひでこさんに私のサラダを召し上がっていただけて嬉しかったです~
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #salad #brusselssprouts #caesarsalad

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment