Translate

7/17/2016

Roasted Rainbow Carrots with Corn ローストレインボーキャロットのコーン添え

Hello, everyone! Yesterday morning, I found these gorgeous rainbow carrots in farmers market.  The purple color means that these carrots are rich in anthocyanin which is known to be a powerful antioxidant.  The colors are really beautiful!  The green leaves are fresh, too.  The leaves are even more nutritious compared to carrots.  One bunch cost $3.50. 
皆様、こんにちは。昨日の朝、ファーマーズマーケットでこんなゴージャズなレインボーキャロットを見つけました。紫色は、パワフルな抗酸化物質として知られるアントシアニンを豊富に含んでいることを示しています。色が本当にきれいですよね~緑の葉っぱも新鮮です。葉っぱは、にんじんよりさらに栄養を含んでいるんですよ。お値段は一束3ドル50セントでした。
Today, I roasted some of the carrots with salt, black pepper, and olive oil.  I also bought some corn and I briefly sautéed raw corn with olive oil.  I chopped carrot green and mixed them with corn.  I poured these corn on the roasted carrots.  I wanted to have the natural taste of the carrots and corn therefore I tried to minimize the usage of additional ingredients.  Both the carrots and corn were sweet and delicious!
今日、このニンジンをいくつか、塩、黒胡椒、オリーブオイルでローストしました。トウモロコシも買ったので、生のトウモロコシをオリーブオイルで軽くソテー。ニンジンの葉っぱをみじん切りにして、コーンに混ぜました。このコーンをローストしたニンジンにかけました。ニンジンとコーンの自然な味を生かしたかったので、使う調味料は最低限にしました。ニンジンもコーンも、甘くて美味しかったです!
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #carrot #corn #vegetable #vegetarian #vegan #summer

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment