Translate

7/09/2016

Beet and Cheese Ball Appetizer ビーツチーズボールのアペタイザー

Hello, everyone.  A few days ago, I had a very nice dinner with my close friends in Beauty and Essex in Lower East Side, New York City.  The restaurant served amuse bouche which made of beets and cheese.  I was inspired by the restaurant and then I made this appetizer today.  I placed the beet and cream cheese ball on sliced cucumber.  I then poured a balsamic glaze on the ball.  This was pretty good and went well with wine!  Beet is rich in folic acid.  According to this article, the benefits of folic acid for skin, hair, and health are various including hair growth, proper digestion, and detox. 
皆様、こんにちは。数日前、マンハッタンのロワーイーストサイドにあるレストランBeauty and Essex で、親しい友人たちと素敵なディナーをしました。その時、ビーツとチーズを使ったアミューズブッシュが出てきたのです。それにヒントを得て、今日はこちらのアペタイザーをつくってみました。ビーツとクリームチーズのボールをスライスしたキュウリの上にのせました。そして、ボールの上にバルサミコビネガーを煮詰めたソースをかけました。なかなか美味しくて、ワインによくあいます!ビーツは葉酸が豊富。こちらの記事によりますと、葉酸は、髪の成長、適切な消化、デトックスを含む、肌、髪、健康に良いさまざまな効能があるそうです。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #amusebouche #appetizer #vegetarian #vegetable #cheese

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment