Translate

1/10/2017

Fried Oyster with Blue Cheese Tartare Sauce カキフライ ブルーチーズ入りタルタルソース添え

Hello, everyone!  Last night, I made deep-fried oysters with bread crumbs.  Oyster is rich in zinc which is known to maintain hair healthy.  I also prepared tartare sauce.  I put more chopped onions and less mayonnaise compared to standard tartare sauce.  As I used less mayonnaise, I added little bit of Greek yogurt and blue cheese.  When I put the sauce on the fried oysters and added chopped parsley on the top, they looked quite pretty!  They were very delicious, too!
皆様、こんにちは!昨晩、パン粉の衣をつけたカキフライをつくりました。牡蠣は、髪の毛を健康に保つことで知られる亜鉛を豊富に含んでいます。タルタルソースも用意しました。標準的なタルタルソースより刻んだ玉ねぎを多くし、マヨネーズの量を減らしています。マヨネーズの量を減らして、グリークヨーグルトとブルーチーズを足してみました。カキフライの上にこのソースをのせて、上に刻んだパセリを加えてみたら、なかなかきれいな感じになりました!味も、とっても美味しかったです!
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #oyster #friedoyster #tartaresauce #seafood 

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment