Translate

1/03/2017

Green Salad with Honey Mustard Dressing ハニーマスタードドレッシングつきのグリーンサラダ

Hello, everyone.  I made this green salad also, when I made the salt roasted black sea bass for New Year's Day.  This contains green apple, celery, pear, Brussels sprout, and walnut.  As for the dressing, I used almond oil, apple cider vinegar, raw honey, and mustard.  I normally put salt and black pepper for dressing, but I did not for this dressing.  Yet this salad was very tasty! 
皆様こんにちは!元旦にブラックシーバスの塩釜ローストをつくったとき、こちらのグリーンサラダもつくりました。これは青リンゴ、セロリ、洋梨、芽キャベツ、そして胡桃が入っています。ドレッシングにはアーモンドオイル、アップルサイダービネガー、生ハチミツ、そしてマスタードを使いました。通常、ドレッシングには塩と黒胡椒を入れるのですが、このドレッシングには入れませんでした。それでも、とっても美味しかったです!
Regarding raw honey, I used this one which contains wild raspberry.  This is very delicious!
生ハチミツは、ワイルドラズベリーを含んでいるこちらを使いました。これ、とっても美味しいです!
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #salad #rawhoney #greensalad

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment