Translate

1/02/2017

Grilled Sardines and Tomatoes イワシとトマトのグリル

Hello, everyone.  Just before the end of 2016, I made this grilled sardines and tomatoes.  I ordered sardines through Fresh Direct for the first time.  When I opened the package last night, I was very impressed with the freshness of the sardines.  I wanted to make something with the sardines while they were so fresh.  I grilled them along with sliced tomatoes.  After I placed the sardines and tomatoes, I added black olives, pomegranates, and chopped parsleys.  I then poured olive oil.  This was well received in my Instagram as well.  The taste of pomegranate which contains powerful antioxidant, matched with sardines better than I expected.  Pomegranate also helped the look pretty!
皆様、こんにちは。2016年が終わる直前、このイワシとトマトのグリルをつくりました。フレッシュダイレクトで初めてイワシをオーダーしたのですが、昨晩パッケージをあけて、あまりに新鮮でビックリ。これは新鮮なうちにイワシで何かつくらないと、と思いました。そこで、スライスしたトマトと一緒にイワシをグリルしたのです。お皿にイワシとトマトをのせた後は、黒オリーブとザクロ、刻んだパセリを加えました。それから、オリーブオイルをかけました。これ、インスタグラムでも好評でした。強い抗酸化物質を含むザクロの味は、思った以上にイワシにあっていました。見た目もきれいですよね!
These were the sardines I received through Fresh Direct.  I ordered 1 pound and there were six sardines. 
こちらがフレッシュダイレクトから受けとったイワシです。1ポンドオーダーして、6匹入っていました。
They were really fresh!  Sardines are rich in many important nutrients including vitamin B-12, phosphorus, selenium, omega-3 fatty acid, protein, as well as vitamin D.  As for the benefits for skin, I particularly love that sardines contain lots of selenium which is powerful antioxidant and omega-3 fatty acids which helps to moisturize our skin and hair. 
ホント、新鮮でした!イワシはビタミンB-12、リン、セレン、オメガ3脂肪酸、たんぱく質、ビタミンDを含むたくさんの重要な栄養素を豊富に含んでいます。美肌効果としては、抗酸化パワーの強いセレン、そして肌と髪の保湿を手助けしてくれるオメガ3脂肪酸が豊富なことが、特に嬉しいです。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #sardine

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment