Translate

2/22/2017

Colorful Roasted Vegetables 色鮮やかなローストベジタブル

Hello, everyone!  This was my lunch today.  It took only 30 minutes from washing vegetables to placing them on the plate.  This is easy, quick, nutritious, and pretty!  I roasted red beets, golden beets, purple carrots, and chickpeas.  All the vegetables are from farmers market, and chickpeas are organic.  I roasted them with rosemary, and after I finished roasting them, I added little bit of balsamic vinegar.  After I placed them on the plate, I sprinkled chopped pistachios on the top.  This was delicious!
皆様、こんにちは!こちら、私の今日のランチです。野菜を洗うところからお皿にのせるまで、30分しかかかりませんでした。簡単で早くできて栄養があってきれい!赤いビーツ、ゴールデンビーツ、紫ニンジン、ひよこ豆をローストしました。野菜はすべてファーマーズマーケットで買ってきたもので、ひよこ豆はオーガニックです。それらをローズマリーと共にローストし、ローストし終わってからバルサミコビネガーを少しだけ足しました。お皿に盛り付けてから、刻んだピスタチオをぱらぱらとかけました。とっても美味しかったです!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #vegetables #vegan #vegetarian #beet #carrot #chickpea #rosemary #pistachio


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment