Translate

2/19/2017

Potato Apple Pancake with Salami and Brussels Sprouts サラミと芽キャベツ入りポテトアップルパンケーキ

Hello, everyone!  New York Fashion Week is over, and I got some time to create new recipes.  This morning, I made this potato apple pancake with salami and Brussels sprouts.  Although I call it "pancake", this does not contain egg, flour, and sugar.  As I used salami, I didn't put salt and pepper either.  This was delicious!  The apple I mixed with potato did very good job.  I love the look as well!  I think this would be well received from children to adults. 
皆様、こんにちは!ニューヨークファッションウイークが終わり、新しいレシピの創作をする時間が少しもてるようになりました。今朝は、こちらのサラミと芽キャベツ入りポテトアップルパンケーキをつくりました。パンケーキといっても、卵も小麦粉も砂糖も入っていません。サラミを使ったので、塩胡椒もしませんでした。これ、とっても美味しかったです!ポテトに混ぜたリンゴもいい仕事してくれています。見た目も気に入りました!これは、お子さんから大人まで喜んでいただけそうだなと思います。
 

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #potato #apple #pancake #uncured #salami #Brusselssprouts #noeggs #noflour 

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします
 

No comments:

Post a Comment