Translate

2/20/2017

Pan-grilled Lamb with Grape Sauce グリルパンで焼いたラムのグレープソース添え

Hello, everyone.  It has been very warm weather in New York since Saturday.  Last night, I pan-grilled lamb shoulder blade with rosemary.  While I was grilling the meat, I made sauce with fresh grapes and organic raisins.  After I put the meat on the plate, I poured the grape sauce on the meat.  This was delicious!  Lamb tends to be oily, but thanks to the grill pan and the little sour sauce, I didn't feel this was oily. 
皆様、こんにちは。土曜日以来、ニューヨークはとても暖かい気候になっています。昨夜は、ローズマリーと共にラムショルダーブレイドをグリルパンで焼いてみました。お肉を焼いている間、生のブドウとオーガニックのレーズンでソースをつくりました。お肉をお皿に置いた後、そのグレープソースをお肉の上にかけました。これ、美味しかったです!ラムってオイリーになりがちですが、グリルパンとちょっぴり酸味のあるグレープソースのおかげでオイリーと感じないですみました。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #lamb #grape #rosemary

 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。
どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment