Translate

8/16/2016

Avocado Toast with Egg and Tomato 卵とトマトつきアボカドトースト

Hello, everyone!  I have a 18-year-old son and he is leaving to university in 10 days.  Last night, I asked him if there is anything he wants me to cook before he leaves, the first thing he requested was "avocado toast"!  Therefore, I made avocado toasts this morning.  I added a fried egg on one avocado toast, and sliced small tomatoes on the other one.  These looked pretty and were delicious, too! 
皆様、こんにちは!私には18歳になる息子がおりまして、あと10日で大学に向けて旅立ちます。昨晩、出発前にママにつくってほしいもの何かある?と聞きましたら、最初に出てきたリクエストが「アボカドトースト」でした。なので今朝、アボカドトーストをつくりました。1つには目玉焼きをのせ、もう1つにはスライスしたミニトマトをのせました。見た目きれいで、美味しかったです!
My main reason of having avocado is vitamin E which is powerful antioxidant, but according to this article in Health & Fitness Shop, there are many health benefits we can get from avocado. 
私がアボカドをいただく主な理由はパワフルな抗酸化作用を持つビタミンEにありますが、ヘルス&フィットネスショップのこちらの記事によりますと、アボカドにはさまざまな健康的効能をがあるそうです。
 
 
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #avocado #toast #vegetables #vegetarian 


Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。ちなみに、今月初めにコーンとニンジンのかき揚げをご紹介しましたが、その後揚げないでオーブンでつくるつくり方を編み出し、最近配信したメルマガでレシピをお知らせしました!どうぞ宜しくお願いいたします


No comments:

Post a Comment