Translate

8/15/2016

Bluefish Tartare with Okra オクラ入りアジのなめろう

Hello, everyone.  I really love bluefish tartare!  I bought fresh bluefish in my local farmer's market last Saturday but I realized that I never got scallions.  I therefore mixed minced okra into the tartare instead.  Then I realized that it got easy to make the cylindrical form thanks to the minced okra.  So I made forms with the bluefish tartare like this and added small tomato and sliced okra on the top.  This bluefish tartare looks different from the usual one!  It got pretty and festive!
皆様、こんにちは。私はホントにアジのなめろうが大好き!この土曜日も地元のファーマーズマーケットで新鮮なアジを買ってきたのですが、細ネギがなかったことに気づきました。そこで、代わりにみじん切りにしたオクラをアジのなめろうに混ぜてみました。すると、みじん切りにしたオクラのおかげで形をつくりやすいことに気付いたのです。それで、アジのなめろうをこのように形づくり、上にミニトマトとスライスしたオクラをのせてみました。いつもと変わったルックスのアジのなめろう!可愛く楽しいルックスになりました!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #bluefish #rawfood #seafood #okra  


 
Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします


No comments:

Post a Comment