Translate

8/06/2016

Marinated Squid and Summer Vegetables イカと夏野菜のマリネ

Hello, everyone!  I bought squid and various summer vegetables in my local farmers market this morning, and marinated them for lunch.  This was so delicious!  The small tomatoes had very rich taste.  I put mint and basil as well, and mint particularly did a great job!  This dish looks pretty, too!
皆様、こんにちは!今朝、地元のファーマーズマーケットでイカといろいろな夏野菜を買ってきて、ランチにこれらをマリネしてみました。とっても美味しかったです!小さなトマトはとてもしっかりした味でした。ミントとバジルも入れてみたのですが、ミントが特にいい仕事してくれました!見た目もきれいです!

#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #squid #marinated #vegetable #summer

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment