Translate

8/04/2016

Canapé with Russian Eggplant Caviar ロシア風ナスのキャビアのカナッペ

Hello, everyone!  I made the Russian Eggplant Caviar again today, because it is so delicious!  Regarding Russian Eggplant Caviar, please check my past article.  Today, I put the paste on the sliced baguettes.  As for the taste, it is delicious enough, but I added chopped basil for the topping, because it looks better than those with the paste only.  This was really good.  Next time, I am going to make Russian Eggplant Caviar more at once, as it is gone very quickly and it lasts few days in refrigerator.
皆様、こんにちは!今日またロシア風ナスのキャビアをつくっちゃいました。だって本当に美味しいんですもの!ロシア風ナスのキャビアについては、私の過去の記事をご覧くださいね。今日は、このペーストをスライスしたバゲットの上にのせてみました。味としては、これだけで十分おいしいのですが、刻んだバジルをトッピング。この方が、ペーストだけよりきれいかと思いましたので。これ、とっても美味でした。ロシア風ナスのキャビア、すぐになくなってしまうし、冷蔵庫で数日もちますので、次回はもっと一度にたくさんつくっておこうと思います。
#美容食‬ #beautyfood #NY #NewYork #canape #russianeggplantcaviar #vegan #vegetarian #eggplant #vegetable #summer #fingerfood

Please follow my Instagram
 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
日本語のメルマガを始めました。ブログでは英語で伝えやすいことに限られがちですので、伝え切れていないことを少しずつお伝えさせていただきたいと思っております。

yoshiko@yoshikoliciousbeauty.comまでお知らせいただけましたら、メーリングリストに入れさせていただきます。どうぞ宜しくお願いいたします

No comments:

Post a Comment