Translate

1/02/2015

Apple Banana Pancake アップルバナナパンケーキ

Hello, everyone!  This morning, I prepared apple banana pancake!  When I sautéed apples, I used one table spoon of organic sugar and some cinnamon which is known to improve metabolism.  Then, I did not have to pour maple syrup when I ate this.  I thought this might be healthier than using maple syrup.  Under the apples, I placed chopped ripe bananas.  As a result, the outside was crispy and the inside was soft and mushy.  It was pretty delicious.  Regarding the benefits of ripe bananas, please check my past article
皆様、こんにちは!今朝、私はアップルバナナパンケーキをつくってみました!リンゴをソテーしたとき、大匙1杯のオーガニックシュガーと代謝をアップすることで知られるシナモンを少し入れました。そうしたら、食べるときにメープルシロップをかける必要がありませんでした。メープルシロップ使うより、この方がヘルシーかも?リンゴの下には、小さく切った熟れたバナナを置きました。その結果、外側はカリッとしていて、中は柔らかくもちっとした感じになりました。なかなか美味しかったです。熟れたバナナの効能については、過去の記事をご参照くださいね。

I started Instagram under the name of YOSHIKOliciousbeauty today!  Please follow me!
YOSHIKOliciousbeautyの名前でインスタグラムを始めました!よろしければフォローしてくださいね!

No comments:

Post a Comment